Tema: Re: Dujos i E36 316i compact
Autorius: tOMZY
Data: 2010-02-25 10:01:03
"Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message news:hm47km$6rr$1@trimpas.omnitel.net...
> Kitos bedos - ne gal ne del duju: kazkotaijs ausinimas uzverda, skystis
> dingineja, da ausinimo slanga nusokineja.

Taip, šita bėda ir pas mane buvo - reik pastoviai papildyt aušinimo sistemą. per menėsį porą litrų antifrizo supilu. Pro kur dingsta, niekas taip ir nerado.
Kaip man porą kartų buvo - pritrūko aušinimo skysčio, užsiorino - užsvirė, nušovė šlangą. Tada teko orą iš sistemos traukt lauk (burna!!!), ir tada vėl pilnai skyčio pripilt. Žodžiu, nepamirštant vis papildyt sistemos, bėdos kaip ir nėra :)