Tema: Re: Dujos i E36 316i compact
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-02-25 00:01:59
Kaliega vazineja su kaip tik tokiu 316i ir pas ji slangines dujos.
Ant dujos netraukia, bet kai nori traukimo ijungia bendzina - tada neva
traukia.
Duju jame 9ltr/100km uzmietyje lenkiskuose keliuose, lenkis- stabdai, lenk
stabdai ir kai 3 galvos viduj ir smultiu bagaznikas pilnas.  Siaip netraukia
ir lenkimas opasnas su tokia dujine auto.  Siaip jis parinde vazineja apie
3km i darba, tai kiek mieste suryja dujos - siam kartui nezinau.
Kitos bedos - ne gal ne del duju: kazkotaijs ausinimas uzverda, skystis
dingineja, da ausinimo slanga nusokineja.

Siaip esu duju priesas, ir dujos da labiau nepatinka po to kai kaliega
papasakojo istorija: nuskridau nuo kelio, masina aukstyn rarais, kabu ant
prisegto dirzo - bendzas is bako varva ir smorda, o da duju balionas pilnas
gugaznike - dvi bombos.