Tema: Re: Invalidai - ar legalus ?
Autorius: linuji
Data: 2010-02-22 14:09:20
nu as turiu omeny apskritai.
man pvz dzin ten kas sustoja ar nesustoja invalido vietoj.
buna visokiu invalidu, ir ne visada gydytojai nustato, kad zmogus protinis
invalidas.

tu vietu invalidams, kaip zinia, dazniausiai buna daug. manes jos nejaudina,
nes ne nezadu i jas statyt.
bet buna tokiu "invalidu", kurie su nauju mersu statosi normaliose ne
invalidu vietose, bet pasistato per 2 vietas skresai, kad nieks tipo
nenubrauktu.

va, cia skaitau didesne beda, kai "invalidas" ne savo vietoj stato ir uzima
papildoma sveiku zmoniu parkavimo vieta.