Tema: Re: Invalidai - ar legalus ?
Autorius: Ziogas
Data: 2010-02-22 13:00:09
> ne tiek jau daug naudos jis suteikia, jei ka. ypac kontekste to, kad visi
> turintys judejimo negalia, mielai tos naudos atsisakytu mainais i galimybe
> normaliai vaikscioti. taip kad siulymas kovoti su banginiu naikinimu juos
> issaudant, kad nebutu ko naikinti, yra idiotizmas.

Visiskai nesupratai mano minties. Apie tikrus invalidus as tyliu ir net
nedristu ka nors blogo pagalvoti.
Mano pagrindine mintis yra ta, kad yra daug netikru ,,invalidu'', kurie ne
tik is valstybes pinigus gauna, bet ir gauna privelegijas automobiliu eisme.
As irgi noriu statyti po zenklais, bet nestatau, o kiti stato.