Tema: Re: Invalidai - ar legalus ?
Autorius: astuntas
Data: 2010-02-22 12:41:13
biski oftopik, bet siaip palyginimui - dabar esu danijoj, cia po langu yra
aikstele, kur zmones darbo dienom ir valandom pasistato masinas ir eina
dirbt i centra, nes iki centro 2 minutes peshkom, o paciam centre nera
vietos kur palikt. aikstelej 2 invalidu vietos, nemaciau nei karto kad kas
nors butu pastates, o aikstele darbo dienom visiskai pilna. nekyla cia jiems
tokiu klausimu :) nors siaip tai - parkuojasi zmones pusiau ant saligatviu,
ir nors sniego dx,  bet ir masinos pravaziuoja, ir zmones praeina, ir
dviraciai pramina. zmogus salia remonta daros, pasistate masina su priekaba
prie pat duru, kitas remmonta daro - irgi, siuksliu konteineri atsivezes, ir
niekas nesiparina visiskai. lietuvoj taip masinas statytu tai jauciu greitai
15koj minuciu atsidurtu :)
cia siaip, tarp kitko :)