Tema: Re: Shlipsai, a cia tu?
Autorius: Fla
Data: 2010-02-16 11:11:00
P.S. O jei rimciau - jei tai ka tu sakai nera tiesiog mitas, tai nenoreciau ten gyvent :)
      Nemanau kad toks elgesys - is gero gyvenimo, ar kad tai yra kazkas i ka lygiuotis reiketu.

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"