Tema: Re: Shlipsai, a cia tu?
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-02-15 14:44:19
oj, pazejau video, tai tikrai nesididziuociau tokiu video. Visu pirma filmavo tikriausiai pencininkas, kurio audine ant kaladziu iki pavasario dar stoves. Kitas dalykas - skersai stovinti masina trukdo manevravimui.
Na o pensinykas tikesis babkiu uzhdirbt tardamasis su veselka. Veselka, beja, vienas ish normalesniu pagal nusishnekejimo lygi seimunas.

--
Shlipsas
Vilnius