Tema: Re: Shlipsai, a cia tu?
Autorius: Fla
Data: 2010-02-16 00:41:27
Imho neesme nuostolis 30 ar 30.000lt, esme kad urodus kurie apgadina svetima
turta, tai suvokia, ir pabega ish ivykio vietos reikia "nuskausminti" :)

Nes jie kaip gyvuliai - nebus bausmes, neisisavins ir pamokos.

O del video, tai pagal vairavima bendru atveju sakychiau "debilas arba girtas".
Bet kadangi vairavo p. Veselka, man tekyla klausimas "o gal dar ir girtas buvo?" :)

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"