Tema: Re: Numerio Perkelimas
Autorius: xfanas
Data: 2009-03-20 10:44:43
Jei tos masinos nuo kurios lupi numeri (ji turi tau priklausyti), tech pasas
naujo pvz, tai jos net i regitra varyti nereikia.
Nulupi numerius nuo senos, nuvaziuoji i regitra su nauja. Pries registravima
pasakai, kad nori perdeti numeri nuo senos ant sitos, o senai uzdeti nauja.
Kai jau gausi numerius (senai masinai), vaziuoji i TA ir uz 2Lt tau
priklijuoja lipdukus (pateikus tech ap ir tech pass).