Tema: Re: Numerio Perkelimas
Autorius: padugne
Data: 2009-03-20 00:34:13
On Thu, 19 Mar 2009 23:17:19 +0100, zhegonskas wrote:

> itariu kaip bebutu, bet susiveda galai i ivaizdi, nes ekonominiai
> motyvai visur panashus gaunais. cia kazkaip jauciasi sitas ivaizdzio
> netoleravimas jei zmogus "ishsishoka", ne taip kai pas mus, kur tai
> giriama.

Jei issisoki ir "pavezi" tai visai toleruojama. Niekas nepasakys ne
zodzio ir netgi nieko nepagalvos. Nebent uzpavydes, bet sitai nesvetima
ir lietuviams.

Bet jei lietuvisku stilium nukausi zonderklase ir nepavesi jos islaikymo
tada taip, aplinkiniai pasidarys isvadas, t.y. priskirs tam tikrai zmoniu
kategorijai.

Understeitmentas zinoma irgi madoj. Bet tai nereiskia "kuklumo".

> mane irgi vokietija pakeite, nes po ukrainos simakas ar eske tai atrode
> savaime suprantamas dalykas.
>
> taip ir gavosi vietoj didelio suvo kibirklasse ir davolnas, tu ziurek
> irgi nuo silkes i mazhesne :)

Bet ne del aplinkiniu nuomones. Galiu ramei vazinet A6 ar 5er, nuo to
niekas nepasikeistu.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.