Tema: Re: Numerio Perkelimas
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-03-20 00:17:19
itariu kaip bebutu, bet susiveda galai i ivaizdi, nes ekonominiai
motyvai visur panashus gaunais. cia kazkaip jauciasi sitas ivaizdzio
netoleravimas jei zmogus "ishsishoka", ne taip kai pas mus, kur tai
giriama.

mane irgi vokietija pakeite, nes po ukrainos simakas ar eske tai atrode
savaime suprantamas dalykas.

taip ir gavosi vietoj didelio suvo kibirklasse ir davolnas, tu ziurek
irgi nuo silkes i mazhesne :)