Tema: Re: espace vs pontiac trans sport
Autorius: Ziogas
Data: 2009-02-18 15:28:09
Na papasakota viskas gana sklandziai ir teisingai.
Pataisysiu pora momentu.

Uzrasas JTD siuo atveju nieko esminio nereiskia, ir jokiu fiatiniu varikliu
niekas nedejo. Visur buvo tik PSA varikliai. Tiesiog tai buvo naudojama HDI
varikliui, kai buvo dedami Ulysse ir Zeta uzrasai. Nes HDI yra
Peugeot/Citroen zenklas, o JTD - Fiat/Alfa/Lancia zenklas, bet tie uzrasai
visiskai nereiskia konkreciu varikliu, tai yra tiesiog trade mark,
reiskiantis commonrail'ini dyzelini varikli ir daugiau nieko.

Normalus variklis, toks pat, kaip ir 2.0, tik silpnesnis.

> Komplektacija- zetos paprastai turtingiausios, bet va pas mane ir fiatas
> su pilna elektra, klimatu ir pan. :)

Egzistuoja toks mitas, kad pagal kompektacijas prastejimo linkme eina taip :
Zeta -  P806 - Evasion - Ulysse. Bet praktiskai tai negalioja ir galima
sutikti ivairiu komplektaciju deriniu.