Tema: Re: espace vs pontiac trans sport
Autorius: Pagonis
Data: 2009-02-18 13:22:44
Jei ka, tai yra 4 broliai juodvarniais lakstantys abc tvarka: citroen
evasion, fiat ulysse, lancia zeta, peugeot 806.
Visi techniskai vienodi, skiriasi tik priekis ir galas, na lancios kapotas
priedo kitoks.
Kaip ir mineta, vaziuokles ir siaip konstrukcija nesudetinga ir nelepi.
benzas 2.0 paprastas, bukokas, 2.0 turbo smagus, naudojamas ir kituose PSA
gaminiuose. 1.9td irgi kaip minejau bukokas del kw, 2.1 ok, 2.0hdi i kaina
neisipaiso. Yra ten dar fiatiniu jtd berods (galiu klysti), bet irgi
naujesniems. Naujesniuose ir 1.8 benza dejo- nieko nepasakysiu apie tai.
Benzai kaip benzai, pagal sanaudas nieko blatno, 2.1td dabar ziema misriai
8-9. Labai geras variklis, daug kur ejo vel i PSA masinus, daug kur
aprasytas ju naudojimas.
Salonas convertable, erdvus, smagu kai tarpas tarp vairuotojo ir keleivio
tuscias.
Komplektacija- zetos paprastai turtingiausios, bet va pas mane ir fiatas su
pilna elektra, klimatu ir pan. :)
Na, skonio reikalas.