Tema: Re: espace vs pontiac trans sport
Autorius: Velnias
Data: 2009-02-17 18:03:42
Pirmas ryskiai per brangus, nors reikia realiai ziureti kaip bukle, kiek
linkes nusidereti pardavejas (nes dabar ieskau masinos uz panasia kaina, tai
kai kurie po 1000 litu telefonu numeta, arba sako tik atvaziuok, ka nors
tikrai sutarsim). Vienzo kas nori skubiau parduoti tai derasi nemazai, nes
perkanciuju turbut sumazeje aiuo metu.
Kita vertus pagal numerius jis neseniai pirktas - man tokie kur ka tik
pirkti, tipo pakeisti dirzai, ideta signalizacija ir jau parduodami kelia
itarimu, kad po pirkimo islindo kazkokiu nemazu defektu, del to bandoma
parduoti.