Tema: Re: Ar galima riedet ant laisvos pavaros su tiptronic automatu?
Autorius: Kranas
Data: 2009-02-17 10:22:21
Na del to galiu pasakyti tik RTFM. Mano auto instrukcijoje parasyta, kad
triptronikas manual rezime pats niekda nesprendzia, kada jam persijungti i
aukstesne pavara; jis ta daro, tik kai vairuotojas duoda komanda perjungti
pavara i aukstesne. Taip kad per 3 metus nei karto tavo aprasytos problemos
neturejau, bet ir taip tokiose vietose stengiuosi neatsipalaiduoti ir koja
visada laikau prie stabdzio pedalo.