Tema: Re: Xtreamer ar wd hd media live?
Autorius: Bronco
Data: 2010-09-11 17:47:28
On 2010-09-11 15:15, kazkas wrote:

> Kai ziuriu filmus jokiu sansu girdeti hdd,.
>
> Sutinku, visiskoje tyloje kazkiek turbut girdetusi, bet as filmus ziuriu
> su garsu, kitu atveju popcornas paprasciausiai
> isjungtas.

Tai kai aš žiūriu tam tikrus filmus, tai gal ir benzo pjūklo vietomis
nesigirdėtų, gi ne apie tai kalba :) HDD grotuve reikalingas kai tu į jo
sharus meti filmus iš tinklo, t.y. jis stabiliai aktyvus būna. Tada toks
hdd įsijungia/išsijungia ne tik kai garsiai žiūri filmus, o ir kitu
laiku (pvz. kas kompą įjungė ar pc pats nusprendė patikrint ar "gyvi"
tinko šarai ir HDD "pabunda"). Net patys tyliausi 3.5" hdd tokiose
mažose dežutėse yra pakankamai girdimi, jog nervuotų jautresnius žmones.
Aš pvz. į gyvenamąją patalpą tokio dalyko tikrai nestatyčiau, ypač, jog
panorėjus yra variantai su 2,5" HDD. Jei tavęs tai neerzina, tai
patikėk, tau labai pasisekė su nervų sistema, daugeliui tokie garsai yra
peilis :)