Tema: Re: Xtreamer ar wd hd media live?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-27 11:17:16
"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
news:i7nknj$7nf$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai, kiek supratau nei vagys nei ka. Nusipirko ta softa ir tobulina sau
> reikalinga linkme.
Jei susitvarkė su licenzijomis ir pan., tada ok.

> BR mano akim ziurint dieneles jau suskaiciuotos.
Čia susidarei tokią nuomonę paskaitęs vieno iš Microsoft Xbox darbuotojo
pasisakymus :)?
Blu-ray manau gyvuos dar nuo 5 iki 10 metų, nes:
- net tokiose išsivysčiusiose šalyse, kaip JAV, tikrai dar per didelė dalis
gyventojų naudoja 4Mbps ar pan. interneto greitį;
- dabar esanti taip vadinama internetinė video nuoma ir pan. visiškai
neprilygsta Blu-ray vaizdo ir garso kokybei (vaizdo suspaudimas ir bitrate,
Dolby TrueHD ar DTS Master HD);
- Laikyti Blu-ray diskų kopijas kompiuteryje = l. didelė investicija į HDD
ir jų back up (darant normaliai).
- Kitiems žymiai paprasčiau įdėti BD diską į grotuvą, nei žaistis
kompiuteryje su filmo paleidimu.
- paskaičius JAV gyventojų komentarus apie el. video platinimą, daug kam
labai nepatinka tai, kadangi jie mano (o greičiausiai taip ir bus), kad
naudojant tokias paslaugas tu iš tikro tik nusipirksi teisę naudotis tuo
turiniu, bet jis nebus tavo nuosavybė ir pan.