Tema: Re: Xtreamer ar wd hd media live?
Autorius: Bronco
Data: 2010-09-11 13:51:51
On 2010-09-09 15:59, Signalizacija wrote:
> A ka gali paskayt apie popcorn C-200 ir A-200. KAip suprantu C brangesnis
> vien del to,kad galima ikist BR skaitytuva ir didesnis korpusas?
> Ir esminis klausimas :) Jei media grotuvas us HDD tai as ji matau kaip
> paprasta kompa tinkle?

Popcorno aš neturėjau, todėl nesiimsiu apie juos pasakoti. O dėl tinklo
share'ų, tai beveik įsitikinęs, jog bet kuris tinklinis media grotuvas
moka ir pats šarinti tinkle jo hdd laikomus failus, tiek ir jungtis prie
tinklo share'ų, nes kitų atveju jis netektų savo pavadinimo prasmės. Tik
patarčiau pirkti media grotuvą su vidiniu 2,5" HDD, nes tik tokių
grotuvų keliamo HDD triukšmo realiai galima negirdėti. Visi, kas sako,
jog negirdi 3,5" HDD grotuve, meluoja arba neprigirdi.