Tema: Re: ausines
Autorius: Icetom
Data: 2010-04-27 23:13:40
O kodėl jei bumčikas, tai jau nieko ypatingo nereikia. Ten kaip tik reikia
tikslių greitų, nebaubiančių žemų.

Hmm geras šierpotrebas už 1000-1200 Lt :) Kur trumpai klausiau Grado, berods
ar ne 500 Lt kategorijoje, jos buvo per vidurį man tarp Seinh. 600 ir Sein
500 pagal skambėjimą.

Reiks kada Hifi pasaulyje paklausyt Denon ausinės iš smalsumo 1000-1200
kainų kategorijos :)

Bet, šiaip, manau ausinės yra blogis ir geriau jų vengti :(