Tema: Re: ausines
Autorius: Icetom
Data: 2010-04-27 16:09:46
Šeštadienį AVD salone mačiau ir klausiau tik dėl smalsumo Seinheiser
topines, 600-asias ir berods kažkurias iš 5xx. Taip pat turi ir Grado pvz.
paklausyti. Seinheiser topinės paliko gerą įspūdį, bet ir 600-osios labai
geros ir nedaug atsilieka, mano nuomone. Sakė, kad 600-osios perkamiausios,
kaip iš tikro nežinau...

AVD nedirbu, tiesiog subjektyvus įspūdžiai ir tiek.