Tema: Re: ausines
Autorius: linuji
Data: 2010-04-27 19:52:23
pagal tam tikra kainu kategorija daugmaz visos jos neblogai groja. tik pas
kiekvienas yra savas braizas..
jei zmogus daug bumciko klauso ir per laptopa klausys - as primygtinai
rekomenduociau paklausyt grado.. paskui gal denon.. sennheiseriai tai
bilekada gali tikt, kai reikia sherpotrebo :)))
man pvz denon patiko tos kur kaina 1200 Lt, nepasakysiu dabar modelio :))
grado irgi patiko.. jei prie leptopo, uztektu uz kokius 450 Lt.