Tema: Re: COMM: namu audio sistema
Autorius: zazas® <zazas®@takas.lt>
Data: 2010-03-18 11:03:23
"egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> wrote in message
news:hnsnmr$e7p$1@trimpas.omnitel.net...
kodel "...nusipirkai nix*ja nereikalinga daikta  uz  xx k lt , bet nenori
sau prisipazinti kad suklydai ir tapai eilinio marketingo auka ar ego liko
nepatenkintas..." ? Tamsta aiskeriagis ar seip telepatas? Persikrauste
zmogus is Kauno y Vln, neturi kur pastatyt tos aparaturos, pinigu
ysikurdinejant naujoj vietoj reikia + greitu laiku laukia seimos padidejimo-
vat ir viskas. Pusantru metu jy ta aparatura tenkino, dabar vat situacija
pasikeite, kodel- jau parasiau. Kokia jis kaina praso ir kiek ji realiai
atitinka rinkos verte siai dienai- visiskai ne mano reikalas, ne apie tai
rasau. Bet ir ne tamstos reikalas savrstyti apie pardavejo ego ar apie
marketingo poveiky ano psichikai...

P.S. Gal mano rasliava skamba agresyvokai, bet yzeidinet ar uzgauliot
nesistengiau :)
P.P.S. motoroleris ne mano, pardaveja pazystu asmeniskai :)

Peace :D
yra zmoniu kurie sudvasina daiktus, prisirisa prieju ir jiems  pradeda
atrodyti kad delto daikto verte delto  padideja ir turi padideti kitiems :)

cia pagal automobiliu pardavejus sprendziu :)))

 nusiperka lietuvaitis svajone - 13 m senumo svajone audi 100 uz 15 000 lt
ir po 5 metu
bando parduoti 20 metu senumo automobili uz 10 000 lt

stovi tulas vokietis (frankfurte) su bmw 520 1988 m 90 000 rida ir jam
atrodo kad automobilis 21 metu senumo tikrai vertas 3500 eur :))))

ai pasaka be pabaigos :)