Tema: Re: COMM: namu audio sistema
Autorius: zazas® <zazas®@takas.lt>
Data: 2010-03-18 10:08:10
"efk0nas" <efk0nasNOSPAM@gmail.com> wrote in message
news:efk0nasNOSPAM-BC13FF.23562916032010@www22.fh-zwickau.de...
> Su viskuo pries nepilnus pusantru metu man atsistojo apie 11k. Parduodu,
> nes siuo metu neturiu, kur pasistatyt, bet is esmes iranga tvarkinga,
> taip kad dykai neatiduosiu, o tiesiog susandeliuosiu kur nors ir tiek.

sita vieta yra geriausia:  mokejau brungiai pigiai neatiduosiu, ar isvis
niekam neparduosiu nes preke yra zjbs ir sandeliuke graziai atrodys :))))))
zjbs psichologinis momentas,
 kuris neleidzia prisipazinti kaid nusipirkai nix*ja nereikalinga daikta  uz
xx k lt ,
 bet nenori sau prisipazinti kad suklydai ir tapai eilinio marketingo auka
ar ego liko nepatenkintas
visada taip buna ir visiems ;D
galima pratesti pasakojima kai 200 k Lt vertes BMW po 3 metu parduodama uz
60 000 lt, taigi NET 140 k LT NUOSTOLIO, bet niekam tai neidomu :)

o saskaitos fakturos pirkejui ispudzio nedaro daiktas tampa nei geresnis nei
blogesnis nuo to :)