Tema: Re: COMM: namu audio sistema
Autorius: egis
Data: 2010-03-18 10:19:39
kodel "...nusipirkai nix*ja nereikalinga daikta  uz  xx k lt , bet nenori sau prisipazinti kad suklydai ir tapai eilinio marketingo auka ar ego liko nepatenkintas..." ? Tamsta aiskeriagis ar seip telepatas? Persikrauste zmogus is Kauno y Vln, neturi kur pastatyt tos aparaturos, pinigu ysikurdinejant naujoj vietoj reikia + greitu laiku laukia seimos padidejimo- vat ir viskas. Pusantru metu jy ta aparatura tenkino, dabar vat situacija pasikeite, kodel- jau parasiau. Kokia jis kaina praso ir kiek ji realiai atitinka rinkos verte siai dienai- visiskai ne mano reikalas, ne apie tai rasau. Bet ir ne tamstos reikalas savrstyti apie pardavejo ego ar apie marketingo poveiky ano psichikai...

P.S. Gal mano rasliava skamba agresyvokai, bet yzeidinet ar uzgauliot nesistengiau :)
P.P.S. motoroleris ne mano, pardaveja pazystu asmeniskai :)

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG