Tema: Re: azuolo spalvos koloneles
Autorius: linuji
Data: 2010-01-15 21:44:59
o kodel jos turi atstot nematoma spinta?
nu cia nuo skonio priklauso.
kai tau bus 50+ tuomet suprantu, kad noresi azuolo spalvos sofos, azuolo
spalvos stalo, azuolinio parketo, azuolo spalvos liustros ir azuolo spalvos
koloneliu. tuomet kaip su hifi aparatura juoda? a?
irgi tada reik azuolo spalvos uzsisakyt?

dar but gerai, kad rubai, kuriais namuose buni apsirenges butu sviesus ir
spalva panasi i azuolo, nes kaip atrodysi pvz raudonai ar melynai
apsirenges? visas buto vaizdas dings.