Tema: Re: azuolo spalvos koloneles
Autorius: linuji
Data: 2010-01-15 21:04:41
tai imesk cia kambario foto ir mes tau parinksim koloneles :)
gal visgi tiks ir kitos spalvos.

nebutinai viskas vienodai turi atrodyti ir tos pacios spalvos?

juodos lakuotos arba baltos lakuotos,- mano manymu, beveik bet kur
pritaikysi.

o siaip - susirask salonus hifi - ir pirmyn. pamatysi, kas kur kaip ir su
kuo. pardavejai ivardins, kurios azuolines buna, kurios ne.