Tema: Re: azuolo spalvos koloneles
Autorius: S&T
Data: 2010-01-15 20:56:04
juokas juokais,
bet kai klausi rimtai, tai tikiesi ir rimto atsakymo.
turechiau galimybe pima issirinkti koloneles, butu puiku, bet deje....
yra ir daugiau apribojimu, del to teks isleisti tiesiog daugiau pinigu.
kam rinktis koloneles kuriu vis tiek nepirksi? tai geriau issirinkti 5-6
variantus, ir tada rinktis tinkamiausia.
+ nesu audiofilas. bet skarbonkiu irgi nepripazystu.
todel tikrai busiu dekingas uz normalu tasakyma. azuolo spalva svarbu. ir
tikrai zinau kad yra is ko rinktis, tik vat reikia susirinkti info.