Tema: Re: koloneles NADui
Autorius: psw
Data: 2010-01-06 12:58:51
Forume visi dalyviai tik personazai, vaidmenys, koks skirtumas kas vaidintojas. Vieni zmogai tapatus vaidmeniui daugiau, kiti maziau, kiekvieno asmeninis reikalas kiek atvirai zaisti, tik blogai kai uzpuola zvaigzdziu liga ar kompensuojamas demesio realioj aplinkoj trukumas.
Taigi, koks skirtumas kas klauseja "apgaudineja" tiesiogine ir perkeltine prasme, nuomone nesunku pasitikrinti, svarbu, kad joje butu kokia nors informacija, o ne plepalai.
Siais laikasi toliarancija yra beribe ir ribas kiekvienas nusistato asmeniskai ir tai kas nepriimtina vienom salygom gali buti labai priimtina kitomis, niekad negali zinoti. :))