Tema: Re: koloneles NADui
Autorius: eMJei
Data: 2010-01-03 14:17:58
nekokie dainiushai pasiulymai, nekokie. ne klipsch, ir juolab ne audio
note jungti prie nad 320.. juo baisiau tik ne triangle

temos autoriui: kokybisko gyvumo su nad 320 neisgausi, jei bus gyva, tai
bus tuo pat metu ir ashtroka.. trumpai klausant ok, bus "gyva", ilgiau -
kaip dainiushui su triangle, noresi isjungt. aisku sita turi
pasitikrint, pasedek su savo diskais salone ir su nad kokia valanda..
jei neprades erzinti.. galesi pagalvoti.

prie aptariamo stiprintuvo visgi jungciau ka nors su silkiniais
aukstadazniai (medziaginiai ir pan ok. - TIK NE METALINIAIS), tokios pvz
Acoustic Energy Aegis, taip pat paieskok kitu, jautruma ziureciau nuo
kokiu 88 db. Cia tam kad butu maloniau klausyti ilgesni laika.. nors ne
taip gyvai ir skaidriai.

Zodziu turi surasti savo vieta kazkur tarp skaidrumo/astrumo ir
vangumo/svelnumo....

Siaip stirpius dinamiskas, energingas, cia jo pliusai. Uz jo kaina tokiu
savybiu kitu nelabai rasi. Bet jei dar nenusipirkai nad, tai dametes
pora simtu ieksociau ko nors kito. koki roteli ra-02 ir pan.

beje, teko siek tiek paklausyti Monitor Audio RX lentyniniu butent su
NAD (bet naujesniu 325), kazkaip visai ok, ir tos erzalynes kalnu
nepastebeta, galima sita kombinacija ir atidziau patyrinet..