Tema: Re: koloneles NADui
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-04 22:20:57
Kam čia reikėjo viską atvirkščiai interpretuoti :( .  Jei nesi, parašai ir
nedirbu Belcanto ir visa problema, o čia didžiausi išvedžiojimai.

Hifi pasaulyje mane pažįsta (iš jų pirkau), AVD ir šiek tiek pažįsta (l.
retai šeštadieniais apsilankau, kai organizuoja kokias perklausas) - t. y
nedirbu jokiame garso salone. O jei dažniau miniu kokį Denon ar Cyrus , tai
tik todėl, kad juos turiu namuose ir galiu remtis savo praktine patirtimi, o
ne iš naudojimo vadovo. Pasistengus greičiausiai rastum gramofonas.lt ir
mano vardą, pavardę. Nieko aš nesislepiu. Pats, pvz., turiu Tannoy Mercury
ir MA RS6 skirtingose sistemose, bet niekam vien tik jų nekišu. O tavo
paskutiniame įdomiame (pažymiu) ir naudingame (pažymiu) pasisakyme visi
rekomenduojami brandai sutampa su Belcanto pasiūla, todėl ir paklausiau - ir
nereikia dėl to iš karto įsižeisti ar pykti. Ar kažką prieštaravau, kišau
savo MA RS6 šioje temoje apie kolonelės NAD'ui?

Kas liečia komerciją bendrai internete, pvz. užsienio forumuose, tokie
atstovai nesislepia ir yra labai laukiami.  O jei ir palieka "įkyrūs" ar
pan., tai kilus nepasitenkinimui forume, nuoširdžiai atsiprašo, nes žino,
kad tai potencialūs klientai. Faktiškai taip yra ir gramofonas.lt forume.
Tai kodėl pykstam, kai kilo natūralus klausimas su klausymu "Ar nesi", o ne
"Esamas Belcanto" - kaip ir dvi skirtingos reikšmės.

Tai tiek ir peace.

"psw" <123@abc.lt> parašė naujienų news:hhte3s$jpd$1@trimpas.omnitel.net...