Tema: Re: geri CD-R
Autorius: padugne
Data: 2009-12-25 14:54:05
On Fri, 25 Dec 2009 13:39:46 +0100, Bronco wrote:

> JVC gali nerast. Aš jų nelabai matau parduotuvėse, plius dar neaišku, ar
> ten tikrai vien Tayo Yuden blynai bus. Aš tai daryčiau taip ir būtų
> ramu:

Tai jei pirksi "professional" tai tikrai bus.
Seip buvo (o manau ir yra) laikas, kada kitajozai be jokiu skrupulu
kopijuodavo ne tik disku sandara bet ir ATIP. Todel nusipirkus toki "OEM"
kebaba su TY ATIP'ais nebutinai esi tikras kad ten tikrai TY. Nebent
pirkt is sopo su zinoma reputacija.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?