Tema: Re: geri CD-R
Autorius: mindaugas <no@ spam.net>
Data: 2009-12-25 12:57:39
"Bronco" wrote:Ziurek Sony, Maxell.
Tik ne Maxell. paskutinis su..... guli pas mane 3 pakuotes po 10
nenaudojamos atiduociau uz alaus buteli :) kaskada naudojau, bet dabar
tikriausiai kokia lieva partija uzveze, mano 3 naminiai cd nekaito ju. DVD
nuskaito.

--
Mindaugas
tel.8 616 10002

Verbatim Super Azo Data Vinyl nieko gero, eiliniai cd-rai, tik dizainas
mol "vinylinis" :) Testavau juos, tikrai neverti demesio. Ziurek Sony,
Maxell. Ziurek, kad butu 48x, o ne 52x. Bet cia tik perkant aklai. Jei
turi irengini, kuris leidzia matyti iraso kokybe (t.y. klaidu lygius),
tada nusipirk visokiu balvankiu po 1 vnt. ir atsineses namo testuok. Gal
staiga rasi Tayo Yuden ;) Paskutini karta, kai radau tikrai gerus blynus
Lietuvoje, tai buvo Sony 1-48x Printable salotines spalvos dezutese po
10 vnt.. Kodas 10CDQ80IP. Paieskok, gal dar kur rasi. O verbatimu
audio-cd rasymui geru nemaciau jau daug metu. Kazkada seniai seniai
budavo jie slim dezutese spalvoti su Tayo Yuden blynais viduje, bet tie
laikai seniai praejo.