Tema: Re: geri CD-R
Autorius: Bronco
Data: 2009-12-25 13:45:30
Aš kai ieškodavau kokybiškų audio-cd rašymui blynų, tai mane domindavo
išimtinai printable, nes jei jau rašydavau, tai ir spausdindavau ant jų
, o tai gerokai sumažindavo paieškų lauką. Turiu iš senų rezervų
užspaudęs dėžutę TDK 12x greičio, tai į tuos žvėriškai gerai rašosi,
taupau ypatingom progoms ;) O šiaip, tai jau beveik metus neįrašiau nei
vieno blyno, nes kai įsigijau Squeezebox Duet, tai automatiškai atpuolė
poreikis kažką įrašinėti į blynus :) Turiu užtat dabar dideles blynų
atsargas, tų pačių Sony gal 6-7-ios dėžutės yra :) Gal kada panaudosiu,
jei ne, tai liks kaip muziejinis eksponatas ateinančioms kartoms :)