Tema: Re: Beresford TC-7510 mk 6/4 S/A keitiklis
Autorius: AS
Data: 2009-10-25 00:59:38
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:hbvkje$k5b$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai čia galioja tik filmams iki kokių 1995 m. kurtiems. Dabar net kokį
> NCIS serialo ripą žiūrint 5.1 zear gut! Žiūrėjau NG ar Discovery laidos HD
> ripą apie lėktuvnešį. Tai visą laiką reaktyviniai lėktuvai aplink galvą
> skrajojo :) Aišku galima ir su stereo išgauti phantom centrinę, bet tada
> mano nuomone reikia labai, labai gerų kolonėlių ir puikaus stereo
> stiprintuvo. Bet ir tai, tai veiks jei sėdėsi nejudėdamas vienoje
> pozicijoje. Jei tik daugiau pasislinksi ir nebebus gerai veikiančio
> centrinės kolonėlės efekto. Dėl to centrinė kolonėlė ir yra labai gerai,
> [...]

Lektuvai gal ir skraido apie galva, bet kazkaip visi tie efektai man
labiausiai girdisi, kai kokios durys sone atsidaro, koks nors trinkt
koridoriuje... Zodziu, man visa tai primena pigius efektus. Atitrukimo nuo
realybes ispudi sustiprina tai, kad garso saltinis yra gerokai uz matomo
vaizdo ribu. Siuo atveju yra mano nuomone, prieita per ta laika palaipsniui.
I absoliucia tiesa nepretenduoju. Zodziu, pagyvenau sitaip keleta meteliu ir
nusprendziau, kad uzteks :-)