Tema: Re: Beresford TC-7510 mk 6/4 S/A keitiklis
Autorius: tOMZY
Data: 2009-10-23 08:15:32
Na, gamintojas apie tai nerašo turbūt todėl, kad kaip ir aš nesupranta, kad kažkam to gali reikėt :)
DTS įrašai tam ir skirti, kad būtų klausomi per daugiakanalę (namų kino) aparatūrą. Kaip konverteris turi konvertuot į 2 kanalus? Sujungt viską vienodu garsumu?
Žodžiu, tas sting kompaktas man skambėjo kažkaip keistai. Toks jausmas, kad kai kas skambatyliau nei skambtų klausant normalaus stereo įrašo.