Tema: Re: Beresford TC-7510 mk 6/4 S/A keitiklis
Autorius: Icetom
Data: 2009-10-24 22:29:50
Įdomu, pasirodo ir tokių atvejų pasitaiko;/
> NAD 517. Butu visapusiskai nieko, bet i sita niuanseli neatkreipiau
> demesio.

Tai čia galioja tik filmams iki kokių 1995 m. kurtiems. Dabar net kokį NCIS
serialo ripą žiūrint 5.1 zear gut! Žiūrėjau NG ar Discovery laidos HD ripą
apie lėktuvnešį. Tai visą laiką reaktyviniai lėktuvai aplink galvą skrajojo
:) Aišku galima ir su stereo išgauti phantom centrinę, bet tada mano nuomone
reikia labai, labai gerų kolonėlių ir puikaus stereo stiprintuvo. Bet ir
tai, tai veiks jei sėdėsi nejudėdamas vienoje pozicijoje. Jei tik daugiau
pasislinksi ir nebebus gerai veikiančio centrinės kolonėlės efekto. Dėl to
centrinė kolonėlė ir yra labai gerai, išplečia klausymosi plotą. Bet galinių
efektų kolonėlių jau nelabai kompensuosi :/ Čia tik mano nuomonė.
> Muzikini taip, bet filmu atveju paprastai irasyta buna stereo, po to
> viskas upsamplinta iki visu reikiamu kanalu + efektu primiksuota. Tikru 5
> ar daugiau kanalu yra tik vienetai ir turbut nelabai kas keisis
> artimiausiu metu (bent jau iki siol sukurtus filmus ziurint :), tad IMHO
> pilnai uztenka kokybisku dvieju kanalu. Is tokiu poziciju buvo renkamasi,
> o tas DTS niuanselis prasprudo.

Jei priklausai stereo stovyklai, tai gali ir labai nusivilti BD grotuvu.
Nebent kokį Denon DBP-4010 imtum (2000 EUR :( ) ar analogišką Pioneer. Nors
gal ir kokio Oppo bdp-83 ar Denon dbp-2010 ir pan. tau užtektų. Kaip saka,
reik klausyti ;)