Tema: Re: Dėl kolonėlių ir stiprintuvo
Autorius: Auriz
Data: 2009-10-16 18:01:28
Na šiandieną bandžiau denoną ir pionierių. Šeip likau nusivylęs, denon
pajungtas buvo prie dali concept 6 ( iš principo manau panašios į mano,
garsiakalbiai ar tik ne tokie pat, korpusas irgi ne stebuklas) na tikrai
baubia, žemų denone l daug, o juos numažinus iki min garsas kažkoks
dirbtinis.. Pionierius buvo prie cristal kažkokių kolonų (kaina ~1,2klt) ,
nzn ar dėl jų, ar dėl garso šaltinio (iš usb flash) net nežinau kaip
išsireikšt, žemi tokia kaip per kibiro dugną daužytum, garsas lyg nukertamas
be pabaigos..
aiškų patalpa parduotuvėje ne namie ir kolonėlės ne tos.

marantz niekur šiauliuose neradau, o ir iš gylio jis man truputį per ilgas
būtų, ne bet jei patiktų bala nematė... Ką dar galima žiūrėt?