Tema: Re: Dėl kolonėlių ir stiprintuvo
Autorius: psw
Data: 2009-10-15 15:11:16
dali 5005'tas kazkada esu klauses, tai liko ispudis, kas jos gana grubios ir pribaubiancios (du 16cm. zemadazniai ir silnas korpusas) su a-209 gali buti "neskanus" garsas. Pabandyk koki Marantz pm5003, gan svelnus ir neblogas tarp nebrangiu, gal dar Denon pma-510, bet jis, man pasirode, labai ryskina zemus, o ju ir taip dali 5005 duoda daug, gali gautis vien baubesiai.
Del omu nesuk galvos - tingiu aiskint.