Tema: Re: Dėl kolonėlių ir stiprintuvo
Autorius: AuriZzZ
Data: 2009-10-15 16:12:19
matai tenkintų iš esmės ir esamas resyveris, bet netelpa i planuojamus
baldus? dėl gylio..
bandžiau nad kazkoki ~1klt tai nepatiko, garsas visai sausas, duslus..  visu
neprisitampysiu bandyt, labiausiai dėl to galingumo įdomu, nes 25-150 tikrai
nemažas diapazonas..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4509 (20091015) __________

http://www.eset.com