Tema: Re: Garso sistemele iki 3k lt
Autorius: Zose
Data: 2009-10-01 08:58:21
idomi ideja kad jei perki 5.1, tai 4 koloneliu kaina neieina i sistemos
kaina.
dabar dar papasakok kiek reikia erdves normaliai isdestyti 5.1-7.1 ir 2.0.
ir prasyciau 5.1-7.1 atveju neminet variantu, kur klausymo zonos plotis
mazesnis nei galvos skersmuo, tik tokius kur minimum 2 zmones tilptu
atsisest ir megautis