Tema: Re: Garso sistemele iki 3k lt
Autorius: Icetom
Data: 2009-09-29 13:37:23
Žiūrėčiau kokį Denon AVR-1910 (1800 Lt).  AVR-1610 (1300 Lt) per daug
apkarpytas mano nuomone, bet tau gal OK būtų. Ir kas lieka priekinėms
kolonėlėms. Nepamiršk, kad centrinė kolonėlė tokia pati svarbi kaip ir
priekinės 5.1 ar 7.1 sistemose. Vėliau  subą nusipirkti. Pabaigai suroundo
kolonėlės arba panaudoti jau turimas.

Nerekomenduoju pirkti 6 Ohm kolonėlių pradinio kainų lygio AV stiprintuvui.
Taip pat ir instrukcijoje rašoma naudoti 6-8 Ohm kolonėles (bent jau Denon).
Magnat yra 4 Ohm. Paklausyk Tannoy Mercury F4 Custom, gal patiks. Taip pat
kokius Klipsch ?

Pats turiu Denon AVR-1909 ir Tannoy F1 Custom +Tannoy FC . Filmams ir
muzikai (pure direct režime) man užtenka kaip ne pagrindinei sistemai.
Trūksta  tik subo efektams :) Kambarys: 12 m2