Tema: Re: religinis klausimas
Autorius: AstrusPeilis
Data: 2009-09-17 15:46:38
as esu susilitaves, kai buvo laiko, 2 lempinius stiprintuvus,
perlitaves-isbandes 4 skirtingas pradinio stiprinimo schemas, 4 skirtingu
tipu pradines lemputes... 3 galines to pacio tipo bet skirtingu gamintoju
lemputes...
galutinis variantas groja super gerai... kai groja... o dabar stovi kampe,
vieta uzima... jau metai laiko nejungiau...
bet uz ta kaina, kur sudeta i lempini, iseitu keli tranzistoriai su geresniu
garsu...
tie, kas rimtai uzsiima stiprintuvais, garso kokybe... zino, kad yra dvi
schemos tranzistoriniu, kurios nenusileidzia lempiniams:
http://www.audiodesignguide.com/PowerFollower/index.html
http://www.tcaas.btinternet.co.uk/jlh1969.pdf

is praktikos galiu pasakyti, kad nebutinai lempinis skamba geriau uz
tranzistorini...
kad tai ivyktu, reikia pinigu, laiko, ziniu, laiko, pinigu... ir daug vietos
namie...