Tema: Re: Q: religinis klausimas
Autorius: eMJei
Data: 2009-09-11 13:26:27
viskas gerai su tais diskais. labai daug geru irasu. per lempa (na aisku
zaidzia visa sistema..) ir prastesnis CD vistiek skambes geriau. Nesu
salininkas tos teorijos kad kuo geresne sistema, tuo tik audiofilinisu
irasus klausyt. Per gera sistema turi viskas gerai groti. "sistema gera
tiek kiek gerai per ja groja blogas irasas" (audio note chief, P.
Qvortrup). is principo nelabai megstu tuos audiofilnius irasus, netikri,
be gyvybes.. dauguma 200g virgin vinyl all audiophille bla bla
ploksteliu taip pat skamba be gyvybes. Zodziu viskas gerai su irasais,
sekmes konstruojant lempa.

ps.: tikiuosi mintis tik apie kokybiska stipreka, ir tikrai supranti kad
komponentai kainuoja tikrai nemazai (nera roziniu svajoniu).