Tema: Re: religinis klausimas
Autorius: Aurimas
Data: 2009-09-17 12:47:23
Sveikas,
Šiaip lempinis stipras yra tikrai geriau už kondensą, nes skambėjimas yra minkštesnis, beigi sodresnis lyginant su kondensatoriniais stiprais. Tačiau kaip jau ir minėjo kažkas, turi ir normalius komponentus pajungti prie to stipro.
Dėl įrašų - pasidomėk SACD leidyba, o per lempą ir normalus flacas groja tikrai gerai (aišku, jeigu kompo garso korta ne Realteko).
Sėkmės.