Tema: Re: win 7 64bit ir audigy 2?
Autorius: Icetom
Data: 2009-09-10 14:11:45
Apie kokį ekvalaizerį tu klausi? OS Win 7 garso apdorojimą bendrai?
Naudojant ASIO galima visiškai eliminuoti OS garso valdymą. apdorojimą.

"[mikro]" <msn@microsoft.com> parašė naujienų
> beje, kazkaip pradedu itarti, kad shuda cia mala win7 ekvalaizeris, kaip
> ji nx nudesablint?

Nu, man ir gi rodo šiuos nustatymus. Nulinėje padėtyje.
> pvz control panelej/sounds/playback yra zemu ir aukstu reguliavimas,
> nezinau ar cia 7-tuku featuras tik sitam audigy, ar ne, bet prie
> integruoto soundmaxo, situ reguliavimu nera....

Garso slankiklį kartais ne ant 100 proc. užvaręs? Leidžiant per analogą,
garso slankiklį nepatariam nustatyi kažkur daugiau nei 70-75 proc.. Paleidus
ant maks., atsiranda iškraipymai ir pan.