Tema: Re: win 7 64bit ir audigy 2?
Autorius: Icetom
Data: 2009-09-09 19:35:19
Na as ir naudoju Audigy 2 ZS. Tvarkykles kaip ir tavo minetos. OS  - Vista
64 bitu. Viskas OK - tiek muzikai, tiek DD ar DTS garso takeliu perdavimui
link AV stiprintuvo per spdif (coax).
Nezinau kokie pas tave nustatymai, mano AK tokie:
1. Creative audio console
- Speakers-> 5.1 (nezinau ar tai svarbu naudojant spdif)
- EAX -> No effects
- CMSS Modes -> Off
- Decoder. Mano atveju -> SPDIF (external decoder)
- Digital Output 96 KHz (nes mano Denon AVR-1909 vis tiek upsamplina iki
24/96)
2. Vista garso paleidimo irenginiuose:
- Speakers ir SPDIF Out nustatyta 24/96, nuimta varnele nuo "garso
pagerinimas"

Muzikos klausymui:
Naujausias foobar2000+Asio4all per spdif (coax)

Koki laida-jungti naudoji ir ar iki galo ikises jungtis ir pan.? Blogai
instaliavos pacios tvarkykles?

Taip pat Audigy 2 serija, jei irasas yra 16/44.1 tai upsamplina iki 16/48 ir
vel atgal. X-Fi serijoje jau viskas ok su siuo reikalu.