Tema: Re: win 7 64bit ir audigy 2?
Autorius: [mikro]
Data: 2009-09-09 23:13:46
na matai skirtumas tas, kad tu spd ifa naudoji, o ash analogu\:)
tai cia kazkas ir susikonfuzina.
beje, kazkaip pradedu itarti, kad shuda cia mala win7 ekvalaizeris, kaip ji
nx nudesablint? nes pvz control panelej/sounds/playback yra zemu ir aukstu
reguliavimas, nezinau ar cia 7-tuku featuras tik sitam audigy, ar ne, bet
prie integruoto soundmaxo, situ reguliavimu nera....
ir noretusi paleisti gryna linija, bet kad niekaip tie ekvalaizeriai
neissijungia, o kad ir per viduri juos sustacius - kokiatais tragedija...