Tema: Re: reikia truputi informacijos apie buitini receivery
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-06 14:44:42
Kai rinkausi, taip pat buvo lik du kandidatai: Denon AVR-1909 ir Yamaha 663
:) Biudetas stiprintuvui buvo maks. 1800 Lt (ne pagrindin sistema).

Pamiau Denon, faktikai dl i dalyk (tuo metu):
- turjo daugiau hdmi jungi
- visi kakaip labiau giria audisey eq vs yamahos YPAO ar pan.

Utat Yamah giria u muzikalum bei nurodo didesn galingum kanalui.

O kokios tavo kolonls?

Lygini skirting kain kategorij stiprintuvus. Denon 2310 labiau atitikt
Yamaha 1065, nei 765 pagal mane i taip vadinam 2010 m. modeli.

Dar pasiirjau ia: http://www.belcanto.lt/content/view/31/73/
Renkantis i Denon, beveik negalvodamas imiau 2809 vietoj 2310, jei tik dar
galima nusipirkti. Vienintel privalum 2310 matau vaizdo upscaler anchor
bay firmos. Garso prasme (geresni ir daugiau DAC', MultiEQ XT) 2809 ymiai
geresnis pasirinkimas u t pai kain. Visos kitos f-jos man asmenikai
nebe reikmingos smulkmenos:
http://www.denon.de/site/popup/index.php?p=vergleich_real&Pid=386&vPidN[0]=413

Denon 2809 vs Denon 2310 vs Yamaha 1065 vs Yamaha 1900 (nepalaiko HDMI
CEC) - k pasirinkti, mano nuomone :)