Tema: Re: reikia truputi informacijos apie buitini receivery
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-08-06 08:15:58
Pasigilinau vakar. Pasirodo is tikruju ta pss-throu jungis perduoda iejimo
signala i isejima esant receiveriui "stand-by" rezime, t.y. kiek suprantu
isjungtam?
To funkcionalumo neturi nei denon 1909 nei 1910, nei yamaha 663, turi tik
denon 2310 ir yamaha 665 tik internete nematau kad ant lietuvos yamaha 665
kas pardavinetu.
Siaip cia rasinju, nes neapsisprendiziu del denon/yamaha pasirinkimo.
m.