Tema: Re: reikia truputi informacijos apie buitini receivery
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-05 17:59:17
Neatsakysiu tiksliai, skaityk naudojimo instrukciją Denon AVR-2310, jei šitą
planuoji pirkti. Bet pagal mane negali, nes kaip tau perduos vaizdą, jei
stiprintuvas stand by režime. Su HDMI CEC valdymu tiesiog galima padaryti,
kad pvz. jungiant TV, įsijungtų ir AV stiprintuvas ir pan. Aišku visi
prietaisai grandyje turi palaikyti HDMI CEC ir nustatyti atitinkamai. Čia
daugiau apie 1909 rašau.

Geriau čia užduok tą klausimą:
http://www.avsforum.com/avs-vb/forumdisplay.php?f=90

HDMI pasthrough reiškia, kad AV stiprintuvas nesikiša į perduodamą vaizdą,
t.y. jo kažkaip papildomai neapdoroja, "nepagerina" ir pan., nebent
upscalint norėtum.
http://batpigworld.com/models.html

Mano atveju, AK pajungtas tiesiai prie TV per VGA ir garsas per coax
perduodamas. Taip pat, ati HD4xxx serijos nepalaiko HD garso kodekų
perdavimo (tiksliau dalinai tik). Kad iš AK turėtum HD garso perdavimą
turėtum įsigyti Asus hdav 1.3 garso plokštę ir naudoti su Totalmedia player
3 programiniu grotuvu.

Čia šiek tiek žaidžiau su tuo perdavimu:
http://nismoandpc.blogspot.com/2009/06/ati-hd4xxx-hdmi-ir-av-stiprintuvai.html